čtvrtek 25. února 2016

Tlustice...

V chytré knize o pěstování pokojovek je psáno:na péči velmi nenáročný sukulent.
No tak teda nevím, proč u nás doma neroste?
Zdá se mi, že je už několik let pořád stejná?
Máte s touto pokojovkou zkušenosti?
Budu ráda, když mi pár rad věnujete!
Díky...
I latinský název je moc hezký:Crassula!
Krásný čtvrtek..




Pa  






5 komentářů:

  1. Měli jsme ji kdysi doma, ale bohužel neporadím.

    OdpovědětVymazat
  2. Co já bych dala za to, kdyby ta naše už nerostla. :D My ji naopak máme fakt velikou a sestřenice dokonce ve velikosti palmy a už jí i bohatě kvetla. Té naší se ale letos něco nelíbí, (asi ji moc zalíváme, jsem na to úchyl :) ) shodila hodně listů a vypadá, jak říká můj tatínek, jako supermoderní, krapet přerostlá bonsaj. :D Ale jinak fakt nenáročná záležitost, existuje si, tak nějak, sama pro sebe.

    OdpovědětVymazat
  3. Mala som ju niekedy, nepotrebuje veľa vody, je to sukulent. Po niekoľkých rokoch ju napadli nejaké škodce (asi puklice) a žiaľ sa mi ju nepodarilo zachrániť. Inak veľmi vďačný kvet.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. nebála bych se ji trošku prostříhat. Zesílí "kmínek" a z odstřihů lze snadno odpěstovat nové rostlinky. Zalévat až je hlína docela suchá - pak zalít docela dost :) . A měla by být na sluníčku ... Snad se zadaří
    Simona

    OdpovědětVymazat
  5. Tučnolist :-)
    Mne tiež nerástla, určite by mala byť v pôde pre sukulenty.
    Pekný víkendy, Ilonko :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..