středa 3. února 2016

Foto přístroje..

Retro ...
Focení mám ráda, dokonce jsem vyučená fotografka, ale osud tomu chtěl jinak a nikdy jsem se tomu nevěnovala.
Na učňáku jsem ale našla manžela, takový bonus...
Focení mám ráda a zdá se mi, že se k němu vracím  teď na stará kolena...
Fotím si samozřejmě jen tak pro sebe, pro svoji potěchu..a potřebu..
Fotil už můj děda a věnoval mi svůj starý Flexaret.To je největší skvost.
Na tom jsem se učila fotit. Pak přišla na řadu Praktica, na svou dobu dost drahá..cca 4500 Kč.
A potom následoval Olympus na kinofilm, dokonce funkční dodnes...I Praktica..
Pořád si říkám, že si koupím film a zkusím si něco pofotit, ale zatím je jen u slov...
Snad jednou?..kdoví...
Teď mám zrcadlovku asi dva roky , no žádnou profi, ale učím se ..
A co je nejhlavnější? Že mě to baví.. a naplňuje...

Krásný podvečer...
Focení zdar...








12 komentářů:

  1. Milý koníček i bonus...obojí se hodí,viď? :-)))) Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Praktiku jsme také doma měli. Krásná sbírka.
    Krásný večer, pa Z. ❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásný Ilonko, moje dcera má také fotografickou školu, okoukala totiž můj koníček - fotografování a rozhodla se to vystudovat, občas si ten kinofilm koupí a doma vyvolá, ty fotečky mají opravdu své kouzlo. Přeji hodně krááásných snímků a ostré oko. :-d

    OdpovědětVymazat
  4. Flexaretem jsem také na učňáku fotila. Měla jsem ho vypůjčený od strejdy. Pak jsem se přes kompakty dostala také konečně k pořádné zrcadlovce.
    Ta už vlastně fotí úplně sama :-D
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou teda skvosty. Já beru focení jako duševní očistu. Nejradši brouzdám ulicemi s foťákem na krku. To miluju! Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  6. Krasna zbierka. Nedavno som si kupila tiez zrkadlovku, ale v poslednom case radsej fotim tabletom. Tablet nema blesk a farby sa mi casto zdaju realistickejsie ako na inom fotaku. A hned upravis jas ostrost sirku, co na zrkadlovke neviem. Asi by som potrebovala kurz fotenia na zrkadlovke.

    OdpovědětVymazat
  7. Napadlo mě-když tak ráda fotíš, že by jsi mohla znát jednoho kolegu-blogera fotografa. Ztratil se mi odkaz na jeho blog a nedokážu se ho dopátrat. Každý den vkládá na svůj blog novou fotku, doplněnou krátkým veršem. Fotí převážně ulice, staré domy a zákoutí ve městech, v létě měl několik fotek z Německa. Nenapadá tě někdo? (asi trpím utkvělou představou, že všichni, co fotí se musí znát...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne , bohužel?Fakt neznám..Ila

      Vymazat
    2. https://davidmachacek.wordpress.com/

      Vymazat
    3. díky moc. Někdo mi už dal odkaz na můj blog. Jsem moc ráda, že se můžu zase každý den kochat- a každému doporučuju aspoň se podívat.Úplně přesně je to https://davidmachacek.wordpress.com/category/fotodenik/

      Vymazat
  8. Taký Flexaret má aj môj otec. Ach jaj, to boli časy..... D. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ili určite foť, budem sa na to tešiť !
    Ja som vďaka blogom a podpore z nich, rozcítená a nachutená na kreslenie a ručné šitie, ale ovládam všetky ručné práce, možno sa vrátim aj k drotárstvu...cítim, že už len krôčik... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..