středa 3. února 2016

Listové těsto...

a šátečky ..
Tvaroh, puding uvařený , mandarinka...
Akce kulový blesk....
Dobré ráno...
Mějte krásnou středu...







10 komentářů:

  1. Ilonko děláš mi chutě! Ale dělej dál :-) už ty tyčky minule byly super! Ty určitě vyzkouším
    .-) tyhle šátečky taky dělávám a jsou mňamózní.. někdy je skládám do čtverce a místo mandarinky dávám ananas a navrch nacákám polevu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, akce kulový blesk? Ty já mám nejradši .-) Nenapadlo by mě dávat dovnitř mandarinku, myslela jsem, že při pečení zhořknou. Ale asi se pletu, že? Díky za tip na další pečení. Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezhořkly, jsou to mandarinky z plechovky a byly výborné v kombinaci s tvarohem a pudingem.Pa

      Vymazat
  3. Listové těsto je nejlepší pomocník :)))))
    Mňam hned bych si dala, mám ráda sladké snídaně. Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..