sobota 13. února 2016

Chvilková radost...

než odkvetou...
Někdo by namítl, že si v obchodě kytku nekoupí, ale já si skoro jaro nedovedu bez čerstvých kytiček představit!
Takže tulipány z Lidlu  a primulka od nás z obchodu.
A hned je v kuchyni veseleji.
K tulipánům se váže historka...
Jela jsem autobusem od mudr a jedna pani viděla , že táhnu dvě kytičky a říká mi:
Já nesnáším květiny!
Jak si někdo může kupovat kytky!
Tak na to jsem jí odpověděla , že to zase nechápu já !!!!
Bez kytiček si život ani nedovedu představit!!
Takže milá paní ! Je mi vás líto!
Nevíte totiž o co přicházíte!
Klidnou a pohodovou sobotu....










9 komentářů:

  1. Ili,proč si neudělat den krásnější. Občas některé lidičky nechápu.
    Květinky jsou nádherné. Krásný vikend, pa ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. Ilčo, napsala jsi to dobře. Je to radost chvilková, ale já si ji taky neodepři, A pokud voní, tak je to radost dvojnásobná. Hezký víkend Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Ilčo, napsala jsi to dobře. Je to radost chvilková, ale já si ji taky neodepři, A pokud voní, tak je to radost dvojnásobná. Hezký víkend Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, tak to slyším poprvé, že někdo nemá rád květiny. Kamarádka je nešťastná, že kvůli alergii si nemůže mít doma květy. Naštěstí ji nevadí orchidej a anturie. Květiny rozzáří náš byt.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak o me taky prekvapuje. Holt kazdy jsme jiny. A kyticky jsou nadherne, krasna barva tulipanu. M.

    OdpovědětVymazat
  6. U nás jich je dnes hned několik :))))
    Jaro se začíná hlásit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné kytí... Já si bez květinek nedokážu domov představit, nikdy neodolám - momentálně primulky a hyacinty... Hezký víkend přeje Maru

    OdpovědětVymazat
  8. Paní je asi škarohlíd... Ani já jsem petrklíči neodolala a dělá nám radost v kuchyni.
    Hezký kytičkový víkend měj. Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Janko som sa pobavila...výraz "škarohlíd"si zapisujem do mojich poznámok pre pobavenie :-) Inak ja som ten tretí typ ľudí Ilonko, mam až tak veľmi rada kvety že si sama malokedy dokážem kúpiť odrezaný kvet :-(( ja si kupujem len v kvetináčoch aby som sa tešila z ich života. Darček ako kvety do vázy prijímam s radosťou aj smútkom keď ich musím neskôr hodiť do koša. Ale chápem tak to chodí v živote, veď aj človek odíde a hotovo. Krásnu nedeľu prajem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..