úterý 31. března 2020

Bylo jaro..

A dnes zase zima...Počasí strašné,letos..Co to jako je??Není to už normální!
Na okna jsem vysadila macešky..Snad ten mráz přečkají ve zdraví,nebo je možná na noc schovám domů.Pro jistotu!







Krásné dopoledne......
















8 komentářů:

  1. Letos není nic normální-věřím,že brzo bude zase dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Mate to krasne! :) já zatím na okna nic nedala. Teda zapichala jsem tam cerstve jehličí a trochu další zeleně. Jinak raději čekám. :)
    Pěkný den, Sabi

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, zatím jsem také nic nesázela, protože na tento týden hlásí noční mrazy. Ale na víkend se chystám...
    Máš krásně zasázeno. :o) D.

    OdpovědětVymazat
  4. Neschovávej, macešky vydrží.. ověřeno, vyzkoušeno ;) Poklidné dny!

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to na balkoně moc krásné.Macešky by měly vydržet.Také se pořád chystám,že osázím balkon,ale mrazy mě odrazují,ale na víkend se má oteplit.Tak snad začnu.Ilonko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko moc krásně máš nazdobeno. Já raději truhlíky poschovávala.
    Posílám ti mnoho pozdravů a opatruj se.Z💙

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..