pondělí 7. května 2018

Nedělní...

Výlet...
Dalešická přehrada...Projížďka lodí,3h.
A potom návštěva jednoho místa,které jistě všichni poznáte?Natáčel se tu můj oblíbený film...
Poznáte který?





















Poznali jste o který film se jedná?
Zde je malá nápověda...


Mějte se moc hezky,užijte si volno...









5 komentářů:

  1. jasně Postřižiny .....skvěle jsi to nafotila

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, díky za výlet.Je tam skvostně.Super vyfoceno.Dalešická hospoda je TOP;-).

    OdpovědětVymazat
  3. Poznala jsem Postřižiny i bez nápovědy ;-). A díky za projížďku po přehradě. Jsem tento prodloužený víkend od větších vodních ploch docela daleko, tak jsem se ráda projela aspoň s tebou.

    OdpovědětVymazat
  4. Také mi hned napadlo jako .. Postřižiny 😊
    Úžasné fotky.
    Krásné dny ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  5. Hadala som Postriziny ...ale priznam sa, az ked som uvidela ten komin... Ilka pekne fotocky.... Maj sa dobre L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..