pátek 4. května 2018

Mořský nádech...

Tak jsem nakonec neodolala a koupila alespoň malou dekoraci na stůl pod pergolu...
Dva svícny,tácek a rybičky na provázku..Vše v Kik za pár korun...
Modrá barva svícnů se mi hooodně líbí...
Tak ještě přemýšlím o polštáři na křeslo...
Uvidíme jestli na něco narazím...
Mějte krásný,prodloužený víkend...

















6 komentářů:

  1. To je moc hezká dekorace. Já pro tohle nemám moc oko, resp. nápady - nikdy by mne nenapadlo ji ty věci koupit a tahle je zkombinovat. A navíc mi jsme děsní kramáří, takže nám na stole nakonec většina dekorací překáží, protože ho zaneseme věcmi, co "nutně potřebujeme" ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky vytvořená dekorace, ale to kolo!!!!!
    Hezký víkend!
    Hank

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda drobné dekorace, v KIK jsem si do pergoly kupovala loni, také s nádechem moře. Ilonko moc hezké věci sis vybrala.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, tácek jsem si koupila stejný a zatím nějak nevím, kam ho naaranžovat a jak ho využít. Mám dojem, že nemáme vhodné místo. No, uvidím časem, ale čeká už asi dva měsíce, chudák :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..