sobota 17. února 2018

Nemůžu...

Mít jednu dekoraci na stole déle než týden..hihi..Takže pořád šachuju, vymýšlím,předělávám...
Ale poslední dobou nic nekupuju!Asi zimní lenora, či co..Uvidíme co na jaře!?
A jak je to u Vás doma?










Užijte si víkend....Mě čeká hlídání naší Ellis..Poprvé přes noc, tak snad to přežijeme ve zdraví..Obě dvě...
💗💗💗💗💗💗





6 komentářů:

  1. Já naopak dekorace moc neměním. A proto taky moc nenakupuju - protože co bych s nimi dělala, že ?

    OdpovědětVymazat
  2. No já se po přestěhování těšila, jak budu dekorovat a te´d z toho mám hlavu trochu v pejru. Nechci si pořídit něco, co mě za chvilku omrzí a tak chodím, bloumám, okukuju a ještě jsem skoro nic nepořídila.

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, mam to podobne. Vetvicky vypadaji nadherne, uzijte si Ellis. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Nezdobím stůl(máme jen malý),ale parapet pod oknem.Už jsem si nachystala kytičkovou výzdobu a ona se má vrátit ještě zima.Taky výzdobu moc často neměním,ráda pozoruji změny na květinách.
    Zdraví Věra z Litoměřicka

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, mám to podobné. Myslela jsem si, že zimní polštáře vydrží až do jara a už jsou dávno vyměněné ;-) Hezkou neděli, věřím, že jste s malou noc obě zvládly :-)) D.

    OdpovědětVymazat
  6. Ilčo, chápu. ....velmi dobře :-) Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..