úterý 13. února 2018

Mám v plánu...

Vytvořit na schodišti malou galerii našich fotek...
Takže pomalu se na tom pracuje..Zatím fotky v rámečcích..
Ale chci nejdříve  vymalovat schodiště.. Na jaře se do toho pustím...Doufám...ALE JO! TO KLAPNE...😋😋




Tohle mi lahodí oku....




fotky jsou z Pinterestu...

Klidný večer....


6 komentářů:

  1. jojojo, taky mám doma takovou zeď. Na levé straně obrázek maminky manžela a svatební fotka a její děti(můj manžel) a pak jeho syn a švagrové děti. Na pravé straně moje maminka, pak svatební fotka s tatínkem, pak už já a moje děti a vnoučata....... takový fotkový strom života. A kdo to vidí prvně, říká : jéééé, to je super nápad..... a u téhle zdi mám šicí stroj a napadají mne tady prima nápady.....
    Takže, přeji prima dny a super nápady na tvoření...... Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  2. Půlku - tu důležitější už máě za sebou, takže to klapne určitě :-)
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  3. To bude kráááásné :-) Taky mám na schodišti, ale mám každý rámeček jiné velikosti :-) Měla bych zapracovat na doplnění, ještě mám na druhé půlce schodiště trochu místa :-) Krásné dny. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Bude to hezké. Také máme doma galerii, v ložnici. Muž už se brání, nechce díry do zdi, mám pocit nedoslýchavosti v těch chvílích :o)) J.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky takovou stěnu máme, v předsíni a každá návštěva se u ní zastaví ;-) Hezké dny Ilonko, D.

    OdpovědětVymazat
  6. Ili moc bezva nápad... Také by se mi taková galerie líbila.
    Krásný večer.Z ❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..