středa 1. listopadu 2017

Svítíme....

Pálíme svíčky o sto šest...
Nová lampička z Ikea...
Nemám ráda moc světla, když se díváme na tv...Takže lampička a slabá žárovka to mi vyhovuje...
Stejně vždycky usnu...Teda skoro vždycky...







9 komentářů:

  1. Moc krásné :) U nás je rozstěhováno a minimálně do adventu bude, tak si to vynahradím potom :) Měj se krásně, Ilonko a užívej pohodičku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také ráda svíčkuji :o). Ale u TV svítím, protože většinou pletu či háčkuji, tak potřebuji dostatek světla. A proto u televize nikdy neusnu :o).
    Hezké večery u světýlek Ilonko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko i u nás poctivě plápolají plamínky a i při TV se u nás musí svítit..Jen mám trošku jinou lampičku,ale také IKEA 😉.. Krásné večery a nejen ty ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, přesně jako já :-) Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne svitite:-), my uz taky. Hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  6. To je domečků ... :-). Já si většinou vystačím s jednou čajovkou.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná "světýlka"! Pěkné fotky, také mám ráda různé lucerny a svícny :) Pěkné podzimní dny, Marie

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké domečky pro svíčky a svíčičky:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..