sobota 4. listopadu 2017

Procházka...

V Lednici....
Bylo krásně dneska, chtěli jsme se válet u tv, ale nakonec jsme jeli do Lednice a prošli jsme se k Minaretu..
Sluníčko hřálo, ale foukal vítr...Poté jsme šli na pozdní oběd ..Opět k Tlustým...Ale tentokrát zklámání na plné čáře...Polívka byla ještě ok, ale hlavní jídlo nic moc...No tak asi kuchař neměl svůj den, i  když za ty peníze?Manželovi nakonec jídlo nemarkovali, protože maso bylo nepoživatelné...
Tak aspoň že tak...no...
A co vy dneska?Jaký jste měli den?



















8 komentářů:

  1. Dlouho jsme v Lednici nebyla, muselo tam byt dnes paradne. Jidla skoda.
    Ja kuryruju rymu, zatim neuspesne, takze zadne vylety, bohuzel. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko,díky moc ta krásnou pozdně podzimní vycházku v krásné Lednici.
    Hezké i další dny.H.

    OdpovědětVymazat
  3. Chystali jsme se tam o podzimních prázdninách a nakonec nám to nevyšlo. Škoda:-(

    OdpovědětVymazat
  4. Já slíbila mámě, že jí umyju okna. Tak jsem myla... V tom docela pěkném počasí se mylo dobře. Radši bych byla na výletě, ale - sliby se mají plnit nejen o Vánocích ;-). A vlastně má sobota byla s lednicí (ovšem s malým L) taky spojená - zvládla jsem ještě mámě i vymrazit mrazák
    Na fokách se vidět, jak bylo v Lednici podzimně pěkně. Snad to vydrží i zítra.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  5. Lednice je i na podzim nádherná.. Krásné fotky.
    Ilonko měj se moc hezky.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. V Lednici už jsem dlouho nebyla, tak díky za nakouknutí. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Minaret jsme navštívili v létě, kdy jsme byli v Lednicko-Valtickém areálu na dovolené. :-) Bylo to tam moc krásné, ale teď na podzim by se mi tam líbilo asi ještě víc... :) Od minaretu jsme se pak svezli loďkou na Janův hrad a zpátky šli zase po svých... Byl to moc fajn den. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky, Ilonko :) V Lednici jsem byla jednou a nadchla mě i celý Lednicko-valtický areál. Určitě se tam chci znovu podívat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..