sobota 3. září 2016

Na čem si fakt pochutnám...

Jsou zapékané těstoviny...
Dávám si je i v restauraci, pokud je nabízí v denním menu...
To moje dcera vždy nemůže pochopit....
Ale já je prostě zbožňuju...
Tento recept jsem si kdysi opsala z Prostřena...
Potřebujete:
těstoviny 
smetanu ke šlehání
vejce 
uzené, maso,šunku, co zrovna doma máte...
nivu
sůl, pepř..
Těstoviny uvaříte, vlitete smetanu, vejce, koření,maso na kousky, nivu nastrouhám..
Vše zamíchám a peču...
A pak jím a jím....Dokud není prázdný pekáč....
K tomu mléko a tisk....
Pokud jsem doma sama teda....
Jinak jíme pospolu....
Mějte pohodovou sobotu...
Užívejte si sluníčka....











3 komentáře:

  1. Ili vypadá to náramně, také jsem ujížděla na těstovinách.
    Bezlepkové mi však moc nejedou☺
    Krásný víkend. Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonka, cestoviny mám veľmi rada, ale nie zapekané. Skôr ako príloha, alebo špagety na milión spôsobov. :) Tá Lešná je super! D. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda těstoviny na různé způsoby, asi se mi nikdy nepřejí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..