středa 4. května 2016

Palety...

Teda já mít čas a chuť....
Tolik inspirace ..
Palety stokrát jinak...
No řekněte!
Na co se dívat dřív?









zdroj:Pinterest

Hezký den ....




6 komentářů:

  1. Tak som to zhltla, dík, mladšej dcére chcem z paliet zariadiť izbu, ukladanie...to prvé sedenie na terasu je tak jednoduché a pekné, len ten vankúš viem koľko stojí :-), je to Karlstat, péroví, jeden mám, mala som ho v jedálni na lavici z podnožiek Karlstat a vankúš na opretie o dyhu s pink azbukou, moje deti ráno, kým odišli do školy ešte ležali pri raňajkách...teraz ten kútik už nemám, len dyhu a vankúš...

    OdpovědětVymazat
  2. Nábytek z palet je super. Manžel udělal do pergoly stůl a lavice a vypadá to moc pěkně. Na lavicích máme podsedáky, takže sedíme na měkkým a jednou za čas je vyperu, takže jsou pořád krásně čisté :-) . Domů by se nám ale paletový nábytek nehodil. Veškerý nábytek , který tu máme je kombinace železa a dřeva, tak kdyby udělal dovnitř něco z palet, tak by to bylo jako pěst na oko.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta houpačka je úplně super nápad. Já mám pro nábytek z palet docela slabost. Už delší dobu si říkám, že bych si zkusila vyrobit právě postel z palet. Dívala jsem se i na nějaké DIY návody a není to vlastně až tak těžké, myslím si, že bych to zvládla. A když ne, tak mi s tím přítel určitě rád pomůže. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je super inspirace. Mně se asi nejvíc líbí ty sedačky. Něco takového by bylo podle mě i super místo zahradního nábytku. Právě už delší dobu bych si rád udělal u nás na zahradě nějaké posezení. V tomto mě hodně zaujaly takové ty zahradní altány a přemýšlel jsem nad tím jaký zahradní nábytek pod takový altán koupit. Vyrobit si vlastní mě ale vůbec nenapadlo. Myslím si, že toto bych určitě zvládl.

    OdpovědětVymazat
  5. Jednu chvíli jsem přemýšlel taky nad tím, že bych nám v ložnici zkusil postavit nějakou postel z palet. Už je to teda nějaký ten rok zpátky, tehdy to bylo hrozně v módě. Nakonec jsem se k tomu ale nikdy nedostal. Na druhou stranu on ten spánek na tom asi taky nebude až takový zázrak. Přecejen luxusní postele jsou určitě v tomto mnohem lepší.

    OdpovědětVymazat
  6. Nějaké takové paletové posezení bych právě chtěla na zahradě. Dívala jsem se i na pár návodů jak něco takového vytvořit a není to až tak těžké. Jen to chce ty palety. Trochu doufám, že se manželovi povede sehnat nějaké z práce. Ve skladu jich prý mají spoustu. A pokud ne, tak jsem koukala, že se dají i normálně koupit třeba odtud - https://www.rajapack.cz/paletizace-folie/palety-ochrana-palet/palety_C404016.html Dám ale manželovi šanci. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..