pátek 25. září 2015

Pomalu se blížíme do finále

Od pondělí malujeme.
Nejde to tak rychle, jak jsem si představovala.Ale dnes už mi malíř slíbil , že to dodělá a bude klid.
No on by klid byl, jenže jsem si ještě vymyslela vymalovat tu příšernou červenou chodbu a ač se to nezdá je to plocha jako hrom.
Do toho jsem ještě marod, ale i přesto uklízím , teplotu nemám, ale bolí mě v krku a hlava  a to příšerně.Ibalgin zabírá, tak to vždy nějak zvládám.
Uvidíme jestli to tělo vydrží?
Přeji Vám hezký víkend, u nás bude ve znamení gruntování.
Pa








1 komentář:

  1. Hezky vám to jde od ruky, to až se do toho konečně dáme u nás, tak u toho žádný profík krom manžela a mě nebude :-) Doufám, že do toho manžel půjde, jinak budu muset makat sama :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..