středa 6. května 2015

Bylinky...

No spíše jen pokus.Koupila jsem si letos šalvěj, eukalyptus a mátu červenou??Ale máta po mátě nevoní ani omylem, takže co to je??Záhada, nevím....
Hledám na netu foto, ale ani jedné mátě se tedy nepodobá..Takže pokud víte, milé blogerky, tak mi písněte co to vlastně pěstuju???
No ale hezky to vypadá, to se musí nechat..
Bylinky nepoužívám, nechutnají mi..
Teda krom šalvěje, měla jsem velké problémy se zuby a šalvěj mi na výplachy pomohla snad nejvíc..
Takže asi tak a mé hokusy-pokusy...
Krásnou středu všem....


šalvěj, no snad jsem se trefila....


eukalyptus???


a toto by měla být ta slavná máta??co myslíte??,asi ne , co??







Takže všechny rady ohledně těchto bylinek mi klidně pište, nechám si ráda poradit...

předem díky...








11 komentářů:

  1. Ilonko, eukalyptus i šalvěj jsi trefila, ale s tou mátou opravdu nevím, neporadím, vůbec tohle kvítko neznám. zkus se poptat kdes to koupila.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, že tam mi řekli, že je to máta červená??ale kdoví??no každopádně to aspoň hezky vypadá, no ne???

      Vymazat
  2. S těma popiskama je to krásný!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonka, mäta to určite nie je. Ani netuším, čo to môže byť. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem byla v zahradnictví a je to šalvěj červená, ale nedokázali mi říct nic víc???

      Vymazat
  4. je to moc hezké.ty popisky jsou vlastní výroba nebo jestli mi poradíte,kde jste je pořídila?Eva 1evicek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem je v třicetikorunovém obchodě , ale je to už rok...

      Vymazat
  5. krasne...ale tiez nepoznam, co by to mohlo byt :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko, já to tipuji na jednoletou šalvěj zářivou - blíže např. viz zde: http://www.zahradnictvi-flos.cz/23441-salvia-splendens-unica-red-salvej-zariva.html nebo zde: http://kvetiny.atlasrostlin.cz/salvej-zariva. Krásný víkend A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..