čtvrtek 10. září 2015

Při prohlížení kuchařky jsem

našla založené vylisované listí.A hned mi blesklo hlavou z nich vytvořit
 obrázky.No a tak jsem se do nich hned pustila.

A výsledek??

Co myslíte???

Jsem spokojená....





Přeji vám hezké podzimní dny..

Snad se dočkáme ještě babího léta..


Pa




10 komentářů:

  1. Ilonko, koukám, že pějeme na stejnou notu :-) Krásná dekorace - jednoduchá a při tom působivá. A k Tvým posledním slovům - podle předpovědi dočkáme. Je to na spadnutí, počkej příští týden :-)) Hezký den

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se nemůžu dočkat..Dnes u nás svítí sluníčko a já jsem okřála ...Pa měj se Ila

      Vymazat
  2. Tak tomu říkám podzimní dekorace, ta červená barva listí mě přímo hřeje. Tohle já na podzimu fakt můžu :-) Jinak jsem jarní :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonka, perfektny napad...vyzera to super :-) si sikulka...

    OdpovědětVymazat
  4. Jak já miluju podzimní barvy, perfektní dekorace ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super nápad!Obrázky jsou parádní!Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..