středa 2. září 2015

Nákup v Primarku...

ke konci prázdnin.No co na to říct?Zklamání na celé čáře.Kvalita oblečení- rovná se nula.
Nic jsem si nekoupila.Jen šperky, těch tu bylo požehnaně.
Jednoduchý styl.




Mějte pohodovou středu...
Pa



11 komentářů:

  1. Vybrala jsi si dobře --jsou krásné :o)
    Měj se hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ten modrý je nádherný, miluji modrou a stříbro :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. A kde jsi Ilonko byla ? V DRáždanech ? Pro mě též velikánské zklamání. Byla jsem tam 3x a nic :-( strašně lidí a kvalita též nic moc:-(

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, byli jsme začátkem července v Drážďanech a i pro mě veliké zklamání...jen bytové doplňky mě zaujaly.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Ono tyhle nahodilé nákupy jsou docela peklo, co? Já teď objevil slevové kódy a to je fakt šílené. Není snad den, kdy by mi nešel nějaký balíček. Teď jsem ulovil skvělou slevu do Datartu, odkud jsem manželce objednal ve slevě velkého kuchyňského robota (a pro mě to má i mlýnek na maso s kutrovačem), takže se budou dělat mňamky. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..