pondělí 20. března 2023

Půl roku..

 Jsem tu nebyla..Důvod? Moc práce,zdraví,operace kolene.a mám pocit,že stále to nekončí...Pořád nějaké klacky pod nohy co se týče našeho zdravotnictví atd..Žasnu ,kam jsme to dopracovali...Jinak co mi dělá radost jsou holky moje milované..Eliška už je předškolačka a Juli se pomaličku  chystá do školky..Rostou jako z vody...❤





Mějte pohodové,jarní dny...


6 komentářů:

  1. Vítej zpět Ilonko. Přeji krásné jaro. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. zdravím a těším se na tvé příspěvky,Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky..zatím se jen kuryruju ale snad mě to zase popadne a budu blogovat.. sama nevím..ila

      Vymazat
  3. Jsou to krásné panenky ! Bodejť by Ti nedělaly radost.
    Jsem ráda, že jsi zase tady a těším se na další příspěvky.
    Měj klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..