sobota 30. července 2022

Hezkou sobotu...

 Všechny zdravím a  přeji hezké prázdniny..Já jsem opět marod,po operaci ok,vše vypadá na dobré cestě,začali jsme pomalu výletovat a výlet se mi stal osudným,ujela mi noha z kopce a problém raz dva..Koleno,bůhví co ještě..Takže čekám,dovolená zrušená,ale neztěžuji si,říkám si.že jsou i horší věci na světě ...Asi to tak mělo být...Jediné co mě vytáčí do nepříčetnosti je naše zdravotnictví,čekací doby a přístup doktorů k pacientovi..Ne všichni,ale  patří do jednoho pytle,ale stále se držím toho,že pokud nemáté známé,tak do doby než vás vyšetří,tu ani nemusíte být..Nikdy jsem to tak nevnímala,protože jsem asi 15let nemarodila..No ale věřím v dobrý konec,tak mi držte palce..Pár fotek z našich výletů před úrazem..❤

Velké Karlovice 





























14 komentářů:

  1. Tak to byl opravdu parádní výlet, roubenky jsou krásné, ty se mi nikdy neomrzí. Koleno je hodně nepříjemná záležitost, přeji aby bylo všechno zase brzo v pohodě. Moc zdravím 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Borůvkové knedlíky vypadají prudce jedlé:-)
    Moc hezké fotky, hlavně se rychle uzdravte!
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji rychlé vyřešení problému, i když koleno je potvora, něco o tom vím..... ze zamračených Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, také mám s koleny dlouhodobý problém. To, že mi jedno operovali nevyřešilo celý problém. Druhé též divné a nikdo léta do toho nechce píchnout. Možná starší doktoři by do toho šli, to ano, ale mladí? No, to rozchodíte a jiné kecy. No, to jsme se dočkali po revoluci odborných lékařů. Přeji vám, dejte se do kupy, čeká vás ještě velká hromádka roků, kdy nožky budete potřebovat. Hodně zdraví Přeje Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pech... Ale stále věřím v dobrý konec.. Díky

      Vymazat
  5. Výlet to byl tedy moc krásný ! Tak ať je koleno co nejdříve v pořádku !
    Klidnou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko krásné fotky. Já si na dovolené zlomila ruku, a mám podobný zážitek s našim zdravotnictvím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..