pátek 1. dubna 2022

DUBEN..

 DELŠÍ DOBU  JSEM NIC NEPŘIDALA NA BLOG,ALE TAK NĚJAK OD LEDNA KLEPÍRUJI SE ZDRAVÍM..NEJDŘÍV COVID,ČEKÁ MĚ OPERACE,KTERÁ  JE UŽ PODRUHÉ ODLOŽENA,PROTOŽE NEJSEM STOPROCENTNĚ FIT...CHYBÍ MI ENERGIE,SÍLA...ALE TAK VĚŘÍM,ŽE SE TO NĚJAK ZLOMÍ A BUDU TO ZASE JÁ...❤❤❤❤❤

TAK SE MĚJTE HEZKY..POSÍLÁM KVĚTINOVÝ POZDRAV...







11 komentářů:

  1. Ilonko, přeju hodně zdraví ! Mám to podobné, taky nejsem po covidu a operaci v kondici. Snad se vzpamatujeme... Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc přeju, abys byla co nejdříve zdravotně v pořádku.
    Klidné dny, Ilonko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, přeji, aby se vše v dobré obrátilo a holky měly zase 100% babičku. HODNĚ ZDRAVÍ z Jizerek přeje Olina

    OdpovědětVymazat
  4. přeji hodně zdraví a sílu, hezké jarní dny,Sv.

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji, ať je brzo líp a ať jsi fit. To je teď nejvíc. Přeji jinak poklidné dubnové dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den,na vyčerpání a únavu zkuste brát isoprinosin je to velký pomocník pro obnovu imunitního systému, dále víme,že až 80% imunity je ve střevech tak jsou taky výborná probiotika,taky je výborný Luivac,ale ten je na předpis.Isoprinosin jsem brala při covidu a nyní ho mám v zásobě a při virozách ho beru preventivně a opravdu se doba nachlazení zkrátí.Přeji Vám ať jste co nejdříve fit.Alča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..