úterý 30. března 2021

Jako..

Každý rok.Linecké a perníčky,klasika,která nezklame.. 







Mějte se krásně...❤


10 komentářů:

  1. Marcela Nordic Passion30. března 2021 v 10:34

    Krása, linecké bych taky ráda,. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné cukroví Ilonko. Já vždycky koukám jak si se vším dovedete krásně vyhrát. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak kdy🌸Když není čas, nic nedělám.. Pokud jo, snažím se dělat to co mě baví a, těší. Hezký den přeji..

      Vymazat
  3. každý rok se chystám koupit si vykrajovátka...máš hezky napečeno,Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem u zdroje, takže vy krajovatka mám z první ruky🐓

      Vymazat
  4. Ilonko, já jsem na letošní Velikonoce dělala zatím pracinky a linecké. Uvidím, co stihnu ještě - chtěla bych ještě péci beránky, mazance...Jsme velká rodina. Měj se pěkně. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Perníčky jsem letos vzdala, takže jen mazanec bude jako velikonoční pečení.
    Ty to máš krásně nachystané.
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..