úterý 6. října 2020

Milotice...

Zámek a podzimní nádech všude kolem nás...
















Pěkný podvečer....❤❤❤

 

8 komentářů:

  1. Ilonko, náááádhera. Pohoda, něha, poetika a pohlazení v jednom.
    Děkuji
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, tak tam už jsem dlouho nebyla. Krásné fotky, díky za připomenutí. Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Poprvé mi ho ukázala kamarádka, která se odstěhovala na jih Moravy. Teď už jsem tam byla 3 x, a i v horším počasí mi přijde stále krásný. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  4. Milotice jsou krásné. Pěkně celý areál opravili.
    Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky Ilonko . Krásné dny ti přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám článek o Miloticich :-) Mám to tam moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..