středa 23. září 2020

Podzimní hrneček...

 Který jsem si koupila na dovolené jsem dnes vytáhla..Teplý čaj, hořící svíčka a v duchu jsem sama sobě řekla ,že se fakt  blíží podzim?!Ještě neee...ještě potřebuji sluníčko,teplo,světlo...Ach jo....










Hrníček mám z Deštné u Červené Lhoty...A takto krásně to vypadalo před obchůdkem...





Mějte poklidný večer....
❤❤❤❤











7 komentářů:

  1. Já ho taky ještě nechci !!!

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Těším se na jaro (jako vždycky, když je cítit podzim)
    2. Hrneček šípkový je nádherný!
    3. U obchůdku to vypadá fakt lákavě
    4. Pozdravení!! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Hrneček je krááásný. Ale co naděláme, podzim už svým žezlem mává.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. nádhera,snad užijem ještě sluníčka,Sv.

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, moc krásný hrneček. Mně nějak podzim nevadí, to spíš zima. Připadá mi ten čas bez barev strašně dlouhý. Na podzim ale barvy jsou. Měj pěkný pátek.

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko, šípky ve váze i na hrnečku máš kouzelné. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Hrníček se, Ilonko, moc povedl. Tak ať se z něj krásně pije .o)
    Prima dny
    K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..