neděle 3. května 2020

KDO..

By odolal a nenatrhal by si šeřík?Je to krása,co myslíte?Mám ho na chodbě,protože vůně je na mě moc opojná...Jen na focení jsem si ho přenesla do ložnice a krásně mi ladil s prostěradlem,hihi...
Užijte si pohodovou neděli....










9 komentářů:

  1. Krásný odstín a ta vůně....také takový mám.
    Hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju šeřík, i když jako alergik... Ne, prostě ho zbožňuju. :D A přežiju to. :) Už se těším, až nám tu také vykvete a budu si ho moc natrhat.
    Pěkné dny, Sabi

    OdpovědětVymazat
  3. Ladí krásně)))
    Přeji hezký pracovní týden.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Harmonie, paráda.Moc se mi líbí, žes ho nafotila právě tam, s tím prostěradlem. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Marcela Nordic Passion4. května 2020 v 20:53

    Krása, jen mně hned uvadne. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný barevný odstín ..šeříky mám taky ráda , ale u nás je na ně ještě brzy !! přeji pěkné dny Iva

    OdpovědětVymazat
  7. ta barva je krásná..i prostěradla,Sv.

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásný byt:-) Přála jsem si vždycky takový. Nicméně se zeptám trošku drze, co to máš za fototapety ? Tedy pokud to fototapety jsou :-) Pokud ne, tak se omlouvám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..