pondělí 3. února 2020

Domečky....

Krásné,mému srdci i očím lahodící...Musela jsem je mít...Takové zimní chaloupky na doma....

Mám je odsud-https://www.mahoza




A ještě malá radost polštářová....






Člověk si ty pošmourné dny musí něčím zpříjemnit,co říkáte??


❤❤❤
Mějte hezké odpoledne....








5 komentářů:

  1. Krásné radosti sis udělala. A já hned juknu na adresu těch domečků- ty se mi tedy líbí hodně :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. jsou moc krásné, taky přemýšlím..aspoň jeden,...Sv.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem unešená z těch domečků....určitě si objednám.

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko ty jsou nádherné, tak ti přemýšlím jestli jsem byla hodná a neměla bych se odměnit 😊
    Krásné dny Ti přeji. Z. 💙

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..