úterý 4. června 2019

Malé změny...

Na chodbě...Botník natřený,nalakovaný proti odření.
Foto před a po...
Jsem spokojená...









Mějte hezký večer....

13 komentářů:

  1. parádní proměna, prokouklo to...taky mě to čeká, ale nejdřív se musí manžel zrehabilitovat po generální opravě kyčle. Přeji z Jizerek krásné dny s i bez Eli... Olina

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkná proměna,hezký večer

    OdpovědětVymazat
  3. Super změna:-)
    Krásně jsi to vymyslela. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko,
    krásná změna.
    Jen dotaz lakovali jste sami? Pokud ano, jakou barvu a lak jste použili?

    Děkuji

    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eternal bilý, lak vodou ředitelný... Nanášeno válečkem... Krásný den..

      Vymazat
  5. Je to elegantné ... páči sa mi vaša premena ... Ilka, maj pekné dni ... L.

    OdpovědětVymazat
  6. A mě se to líbilo předtím. Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná změna....pěkné dny přeje Marťula

    OdpovědětVymazat
  8. Já miluju změny a tohle je krásná změna. Ilonko, hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Takhle to vypadá rozhodně lépe :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..