pondělí 14. ledna 2019

Neděle...

Byla ve znamení návštěvy u švagrové.Poklábosili jsme o životě a cestou domů jsme se prošli městem. Poznáte o které město se jedná?



















Mějte poklidný večer ...





11 komentářů:

  1. Ahoj,samozřejmě Kroměříž!Krásné město,které je kousek od nás a které mě vždycky něčím novým překvapí.Přeju krásný večer!Zdena

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já jsme nepoznala. Ale fotky jsem si prohlédla ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně že Kroměříž.....tam jsem už hezky dlouho nebyla.

    OdpovědětVymazat
  4. Poznala jsem Kroměříž- byla jsem tam jen jednou a jelikož se mi tam moc líbilo, tak zřejmě v určitých obrysech
    ve mne zůstalo :-).
    Hezký den'
    Hanka(bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, ano.. Kroměříž. Srdcová záležitost. Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Nepoznala bych :) Ale máte krásně nafoceno! :) V Kroměříži jsme byli loni pouze v zahradách, které, přiznám se, mne dosti zklamaly. Kdysi jsme tam byli se školou a v mé paměti byly mnohem hezčí a bohatší... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ili, je to Kroměříž, tam měla loni svatbu dcera. Vždy se mi toto město líbilo a navíc jak píše Zdenka , kousek od nás.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  8. Nepoznala, v Kroměříži jsem nebyla, škoda.

    OdpovědětVymazat
  9. Ilonko ani já nepoznala,ale je tam nadherně.Z🖤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..