neděle 30. prosince 2018

A ještě pár...

fotek z Mikulova...















Díky za nahlédnutí a milé komentáře...



9 komentářů:

  1. V Mikulově jsem byla dvakrát.A hned jsem si ho zamilovala. Je to úchvatné město.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  2. Asi bych tam měla zajet...krásné město.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, asi tam panuje příjemná atmosféra, hezké dny, Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, moc hezké fotky!! PF 2019 Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda jsem se koukla. Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  6. Bydlím jen pár km od Mikulova takže si tam zajíždíme na výlet často,kavárna Dolce vista je má oblíbená,ráda tam v zimním čase sedávám i s manželem u krbových kamen.A židovskou uličku miluju,bohužel jsme jí včera neprošli,protože dost foukalo,ale káva v příjemném prostředí byla... krásný silvestrovský den všem

    OdpovědětVymazat
  7. Ilonko, Mikulov nezklame nikdy. Nádherné fotky!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, nikdy jsem v Mikulově v zimě nebyla, vždy to mám spojené jen s létem a brzkým podzimem, určitě je to příjemná změna :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..