neděle 14. října 2018

Dekorace...

Podzimní...Venku to odpovídá spíše letním teplotám,ale přece jenom je už říjen...
Ale krásný říjen!
Babí léto jak vyšije.....
Mějte klidnou,pohodovou neděli...









7 komentářů:

  1. My stále ujíždíme na vlně letní....:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné. Připomněla jsi mi, že jsem si taky chtěla koupit vřes, ale naše sídlištní trhy, kde vždycky měli pěkné a levné a které mám při cestě z práce, jsou letos kvůli opravám plochy, kde bývají,zrušené. Budu se muset poohlédnout jinde.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně je u Vás Ilonko...měj se moc hezky.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotografie Ilonko. Nemohla jsem si nevšimnout, jak máte krásně nadekorovaný byt. Já se snažím dělat něco takového také. Ráda provazuji květiny a stojací lampy . Je to takový zvláštní kontrast a večer to děla úplně krasný a odlišný efekt než přes den :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..