neděle 2. září 2018

Tlačenice...Aneb v horku na výlet.

VÍDEŃ...

Měli jsme to v plánu už dlouho a tak hned jak jsme se vrátili z dovolené jsme se sem vydali..No a s námi asi tak stovky jiných...A kam?
 I přes ty davy lidí jsme se kochali..Fakt luxus...
Ještě že bylo všude dostatek stromů a laviček ,kde se dalo vydechnout od toho vedra...




















Mějte pohodový týden...
A zítra škola!!!Zase to uteklo..strašně...



6 komentářů:

  1. Hezké fotky. Já ve Vídni ještě nebyla, když nepočítám průjezd cestou do Alp. Manžel preferuje hory a já mám vlastně taky raději místa s menším množstvím lidí, tak mi nevadi se přizpůsobit.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za fotoreportáž . Vídeň mám v plánu na říjen :)

    OdpovědětVymazat
  3. Schönbrunn jsme navštívili loni. Díky tomu, že máme Vídeň blíž než Prahu, tak tam jezdíme častěji. Také cesta je mnohem lepší. Naše D1 nás hodně často odradí od cestování.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky a ešte krajšie miesto ...
    paa L.

    OdpovědětVymazat
  5. Krása :) Nám Vídeň před pár lety propršela, ale i tak byla nádherná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..