neděle 18. března 2018

Macešky...

Co jsem si zasadila do truhlíku na venkovní okno musely domů,protože teploty se zbláznily...
Do rána u nás bylo minus7..Brrr...
Tak doufám, že se venkovního tepla dočkají?
Užijte si pohodovou neděli...













5 komentářů:

  1. Krásné jaro u vás doma, Ilonko. Zato venku je to opravdu hrozné, severní fičák mě dneska ráno pěkně otužil :) Hezkou neděli přeji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, ja taky stehovala vcera macesky domu. Radeji. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Já je raději ještě ani nekoupila :o))). U nás dnes ráno také -7, v noci fičák.
    Na teplé jarní dny si prý ještě musíme počkat.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Tak aspoň ti dělají macešky jaro doma, když za oknem ještě vystrkuje růžky paní Zima.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám taky pocit, že se to venku zbláznilo a bojím se, že ještě chvíli a zblázním se taky :))
    Ten pohled na macešky hřeje u srdce,už se taky těším až začnu sázet ♥
    Krásný den Ilčo, mávám ♥ :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..