úterý 30. května 2017

Mikulov

Svatý kopeček...Naše další zastavení...
Vedro k zalknutí, ale ten pocit na vrcholu..
Krásný výhled na celý Mikulov....
Určitě to stojí za to....

















6 komentářů:

  1. Ilo, přiznám se že mě by se v tom horku nechtělo drápat do takového kopce, ale rozhled byl určitě velkou odměnou. Mám to tam ráda, jezdili jsme tam na dovolenou.

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko jsem ráda, že jsi opět zde.. Chyběla jsi mi..
    Krásně jsem se s tebou prošla a ten výhled je luxusní..
    Měj se pokud možno krásně.Z❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji, aby dny nadcházející přinesly jen klid a radost ze života.......
    Jinak díky za krásné fotky, připomnělo mi to předloňský výlet-je tam nádherně a ty výhledy..nádherné místo. Tak si užívejte dnů příštích ve zdraví. Olina

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, nádherné fotky! Na jižní Moravu se chystáme v létě na dovolenou, už se těším, tohle místo máme ne seznamu těch, které chceme navštívit! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. V Mikulově jsme byli před lety, ale počasí nepřálo, lilo, tak jsme Sv. kopeček vynechali a prošli se jenom v okolí zámku. Ale chci se do této oblasti ještě určitě vrátit, tak snad potom se taky vyškrábeme nahoru :) Krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, můj milovaný Mikulov, díky za krásné připomínkové fotky. Je vidět, že jste se tam měli moc fajn. H.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..