sobota 25. března 2017

Velikonoční...

Svátky bych letos chtěla strávit mimo domov, ale je to ještě ve hvězdách...
Tak zatím s výzdobou moc nespěchám..
V Pepcu jsem si za pár korun koupila papírová vajíčka...
Po cestě domů z práce jsem si utrhla větvičky kroucené vrby..
A dekorace je na světě...
Mějte pohodovou sobotu...a klidnou neděli...
❤❤





Ve váze narcisky...světlejší barvy..nesmrdí.... 

❤❤❤❤ 



 







13 komentářů:

  1. Vypadá to moc hezky! Užij si krásný víkend, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná dekorace,musím se podívat kde je u nás blízko Pepco asi v MB...musím vypátrat.-)Krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduche, pekne a efektne ... Paci sa mi u teba ... :) L.

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektní! Líbí se mi to moc :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. To jsme měly stejný nápad :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to moc hezké!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  7. Ilonko krásná, jednoduchá dekorace.
    Krásnou neděli.Z❤

    OdpovědětVymazat
  8. Ilka, mne narcisky nesmrdia. Ani nááhodou. :):) Máš to pekné. Maj sa krásne. D. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jednoduchá a krásná výzdoba.
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké, tak akorát :-). Hezký večer. Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..