sobota 9. dubna 2016

Když se daří, tak se daříí...

Dnes máme rodinnou oslavu, syn slaví 16 .let.....
Včera večer jsem si řekla , že upeču buchtu, abych toho na dnešek neměla moc...
Jenže co se nestalo?
Buchta se nechtěla upéct, vůbec to nechápu?
Vše bylo podle receptu...
Takže skončila v popelnici...
Dnes po příchodu z práce se mi smůla lepila dál na paty...
Upekla jsem jednoduché listové tyčinky, ale mají nějakou divnou chuť?
Sluníčko , které chutná synovi je jakoby nedopečené, i když v troubě bylo tak akorát?
Nevím co je za den?Že se mi nic nepodařilo?
Jen doufám, že salát, který je prý moc dobrý se podařil?
Ještě, že aspoň dort si vzala  do parády babička...
Vypadá to, že ten jediný dnes bude k jídlu....
Tak snad máme aspoň dostatek pití!!!!
Mám z toho depku...
To se mi fakt snad ještě nikdy nestalo, abych pokazila tolik věcí v jeden den??
Jo ještě , když jsem smažila maso k obědu mi nějak vyklouzlo a spadlo na podlahu...
No shrnula bych to jako dnešní velkou kalamitu....
Snad to u vás bylo podstatně lepší!
Krásnou upršenou sobotu!






Tak aspoň kafe mi bodlo...a pohled na rozkvetlou větvičku  mě uklidnil...
Jinak je mi do breku....










9 komentářů:

  1. Ilonko někdy se to sejde, ale věřím že máš na dlouho vybráno.
    Přeji krásný zbytek víkendu.❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No doufejme,że jsem si to fakt na dlouho vybrala....Ahoj a hezkou neděli...Ila

      Vymazat
  2. Já myslím , že to není tak beznadějný . Vypadá to docela k světu a oslavenec bude spokojený i přes drobné nedostatky . Povznes se nad to a užívej si oslavu syna :) . Zítra to budeš vidět tak , že to nebylo až tak špatný . Pěkný večer a pěknou oslavu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to byl den!Ale nakonec to všechno dobře dopadlo...Dobrou...Ilča

      Vymazat
  3. Moje babička říkávala, že je slabej proud, nebo že jí někdo otevřel dvířka trouby, nebo že je špatnej vzduch - to u kynutých věcí - což je pravda, u pečení chleba je vlhkost vzduchu důležitá. Děti mají rádí své rodiče i tak....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufejme...i když puberta s ním mlátí..i tak je to můj kluk....a tak rychle to utíká...Díky a hezký večer....Ila

      Vymazat
  4. Ahoj Ilčo! Není to tak dlouho, co se mi podbně taky dařilo v kuhyni, tak snad už máš vybráno :-) Hezkou neděli! Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Ili, máš to tak vydarené a veľa!
    Si ma pobavila tými kalamitami, moja milá:-)
    Všetko najlepšie synovi!
    Aj my máme narodeninový víkend, Milo má 11.4. 20!
    Tak mne nepomohol nikto a ešte sme robili, veď vieš:-)
    Asi mi ,,pomohli,, tvoje kalamity, lebo som sa čudovala, že pri ,,asistovaní dvom,, a prácach v dome, som stíhala:napácovala som mäso na víkend, urobila prílohy, ale buchtu chceli z cukrárne:,,báječnú buchtu,, ako hovoril môj dedo:veterníky!
    A nejaké tie punčáky a špice!
    Milo sa hlavne so mnou dohodol nanovo ,,na režime doma,,lebo bol vo vzbure a na darčeku!
    Snáď to všetko dopadne dobre a v pokoji:-)
    Maj sa krásne!

    OdpovědětVymazat
  6. Ilo, konec dobrý všechno dobré, neplakej :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..