úterý 24. listopadu 2015

Bordel místnost...

Tak jsem se k ní konečně dostala  a uklidila jsem všechny krabice s dekoracemi.
Teda to byla ale fuška...
Tak snad bude na chvíli pokoj...
Hezký večer všem...







11 komentářů:

  1. Tak to jsi na tom dobře, já teprve začínám kramařit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je asi tak jediné co mám na Vánoce splněno...Jinak vše ostatní je na bodě mrazu..Dárky nemám, výzdobu taky ne..Věnce jakbysmet..Hrůza semnou..Měj se Ila

      Vymazat
  2. Ilonko, Ty jsi šikulka! Perfektně jsi si to zorganizovala, uspořádala. To taky počebujuuu :-) :-) .. a to ostatní půjde nyní jako po másle .-) uvidíš :-) Krásný den přeje Susie♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko máš to pěkně zorganizované, já občas přemýšlím kde mám co??
    Krásný den. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě a řekla jsem dost§a vrhla se na úklid.Pa

      Vymazat
  4. Ilonko, tak přesně tohle bych potřebovala udělat. nemáš náhodou trochu času?????:-)
    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Jo..to máš pravdu..Objevila jsem i věci zapomenuté...pa

      Vymazat
  6. Taky máme doma jednu takovou místnost, a když už byla úplně plná, tak jsem si pozvala úklidovou firmu , která mi udělala kompletní úklid domu. Sama bych to nikdy neudělala, ale s pomocí úklidové firmy jsem měla doma krásně uklizeno. Jen škoda, že to nevydrželo alespoň tak půl roku :-D .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..