středa 28. listopadu 2018

Obývák...

Zatím bez vánočních dekorací...V Jysku jsem si koupila keramické stromečky a jsem z nich unešená...
Jednoduchá dekorace za chvilku hotová....Angína mě deptá,cítím se snad hůř než včera..
Nesnáším ležet jen tak!Přijde mi to jako promarněný čas...Ale musím vydržet..no...








Mějte poklidný večer....


7 komentářů:

  1. Veľmi pekné ... Prajem skoré uzdravenie ... L.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky přeju rychlé uzdravení. Jinak já si choroby vždycky krátím knížkami a brouzdáním po netu (malý noťas do postele je můj kamarád ;-)).
    A stromečky jsou moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  3. Asi se budu muset vypravit do Jysku. Manžel asi nadšený nebude. Ale když tam je tolik krásných věcí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji brzké uzdravení Ilonko a ty stromečky, tak ty bych také brala hned sebou domů :o))), jsou krásné.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, brzké uzdravení, klid je třeba - ale co třeba kniha? .-)

    A pokud jde o ty vánoční dekorace, ještě máš spoustu času, advent je před námi .-) Stromečky jsou hezounké.

    OdpovědětVymazat
  6. připojuji se s přáním brzkého nástupu zdraví..... mě navštívila rýmička díky návštěvě dr. na ORL, tak také bojuji.... Krásné dny z Jizerek přeje Olina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..