neděle 4. listopadu 2018

Martinské rohlíčky...

Krásnou neděli přeji...Počasí jako malované,co říkáte?
Jsem sama doma  tak jsem upekla něco na zub...

Recept zde-
540g polohrubé mouky
360g Hera,nebo máslo
1smetana ke šlehání
špetka soli
Jako náplń jsem použila ochucený tvaroh a naše oblíbená povidla!
Těsto jsem si zpracovala a dala do lednice na hodinku odpočívat..
Pak už klasicky...Rozválet do kruhu,rozdělit na stejné dílky,na širší stranu dát náplń a zarolovat..Potřít vajíčkem a dát péct dozlatova...
Musím všechny upozornit,že rohlíčky jsou málo sladké,takže pokud máte opravdu rádi dost sladké pečivo ,do těsta si přidejte 100g cukru..
Já jsem zvolila těsto bez cukru....






Krásnou neděli VŠEM!!


5 komentářů:

  1. Vypadaj krasne. U nas my tedy mlhu a nic moc pocasi. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Já být sama doma, nedělám vůbec nic:-)))) Hihi:-)
    Ale příchozí museli mít z takové mňamky radost.
    U nás dneska byl opět zdravý štrúdl.

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko mňam 🖤.. nalákala jsi mne, zkusím na víkend. Moc děkuji za recept a přeji ti krásné dny.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  4. Je sice po Martinovi ,ale tohle těsto vypadá zajímavě - určitě vyzkouším - děkuji

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..