neděle 26. listopadu 2017

Výzdoba..

Veškerá, žádná....
Poslední roky mi dlouho trvá než se naladím na tu správnou adventní vlnu...
Ale plány mám, to zas jooo...
Takže doufám, že věnec bude v neděli na stole...A malá výzdoba snad taky...
Zatím jen v kuchyni malý andílek...
Mějte krásnou neděli...













5 komentářů:

  1. Ilonko, přiznávám, že jsem na tom stejně. Mám pocit, že je na vše plno času a pak budu splašeně vše vytahovat a rychle zdobit. NO jo, ale co mám dělat, když ta chuť se nedostavuje :o))). Pálím jenom svíčky, to mi jde.
    Hezkou neděli.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Já zatím taky ještě nic, stěhujeme se, takže jsme napůl ve starém a napůl v novém a všude binec. Takže letos to asi bude na poslední chvíli. Navíc mám pocit, že všichni moc předbíhají, co jsem koukala ve skupinkách na FB, někdo má už stromeček, ach jo, uspěchaný blázinec. Měj se krásně, Ilonko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ještě naprosto v klidu. Dodržuji naši rodinnou tradici a zdobím v sobotu před první adventní nedělí. Hezký nový týden.

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko vše má svůj čas a vše bude tak jak má být.
    Krásný nový týden ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný andílek, krásná předzvěst adventu, to jo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..