pondělí 6. listopadu 2017

Koše , košíky....

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Mám je snad v každé místnosti...
Na deky , na polštáře, na krmení pro ryby, háčkování,na které se akorát práší... 
 Moc praktické to není, ale mám to ráda...
Hezké pondělí...











9 komentářů:

  1. Jeden hezčí než druhý, já je můžu taky. Na ten šedobílý jsem koukala, nevěděla jak s údržbou? Pa J.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak ti Ilonko rozumím, těžko v obchodech odolávám a vždy najdou uplatnění :o)). Zrovna zvažuji zakoupení velké proutěné truhly, měřím a promýšlím...
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. I já a pořád jsou plné :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ke košíkům mám ještě spoustu krabiček a plechovek ;-)) Rozumím Ti Ilonko. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám rovněž různé košíky po celém domě a už jsem si zakázala se koukat po nových :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké odpoledne, já jich mám po baráčku i po zahradě také dost
    Proutí se mi líbí.A pořád dokupuji. Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Košíků není nikdy dost! :-) Já je mám taky ráda, jak košíky, tak různé krabice...

    OdpovědětVymazat
  8. Jj,koše jsou fajn.Taky to tak mám.H.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..