čtvrtek 26. května 2016

V poslední době...

se u mě na blogu objevují skoro samé příspěvky tzv.květinové..
To asi proto, že je jaro..
Všude to kvete...
I přes mojí alergii si kytičky nenechám ujít..
Takže sorry, že je to tu taková nuda...
Pěkný čtvrtek...
Kytičkám zdar!










8 komentářů:

  1. Ilonko jaká nuda, vždyť je to ta jarní krása. Kopretinky ty já moc ráda.
    Kdyby jsi mne viděla včera na louce.. jeden velký kýchanec- prostě alergii nepřebiješ. Paa ❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, miluju kytičky a to jsem alergik přímo ukázkový ;-) Doma mi nesmí chybět čerstvé květiny, miluju je. Příroda je stejně to nejvíc ;-)
    A kopretiny jsou nádherné.

    Krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Kopretiny pro zámeckou paní :-)
    Jsou nádherné, mám je na seznamu toho, co chci mít v budoucnu na zahrádce, ale asi ji budu muset přifouknout, kolik toho je :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ich celé ,,hejno,, pod starým orgovánom a som nadšená.
    Kamarátka si vysadila celé pole a doniesla semiačka aj nám:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mam to s tou "nudou" na blogu podobne, proste kyticky jsou uzasne:-). M.

    OdpovědětVymazat
  6. Jen at je více takových příspěvků .-)je to radost!.-)

    OdpovědětVymazat
  7. Kopretiny jsou krásné, v jednoduchosti je prostě krása :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..