středa 18. května 2016

Procházka po okolí...

I když se zdá, že to v okolí dobře známe, vždy se najde místečko, které nás mile překvapí...
Procházky po lese, v přírodě prostě miluju...Můj muž má raději kolo, ale to zase nebere mě..
Takže kompromis..Jednou já na kole,trpím...hihi..Podruhé on v lese..trpí?Kdoví?
Každopádně je to relax...Jen tak jít a nic neřešit...
Vyčistit si hlavu od všedních starostí..
Jen jednu chybu to má..Že to není častěji...
Pěkný den...přeji...



























Užijte si dnešní den...





5 komentářů:

  1. Ili moc krásně je u vás. Krásný odpočinek☺
    Pěkný den. Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko máš pravdu, myslíme si že známe své okolí a vždy objevíme něco nového.
    Moc pěkná procházka.

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik krasnych veci a tak blizko nas, ze? M.

    OdpovědětVymazat
  4. Přírodní procházky ty já taky můžu:-))))

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji procházky v přírodě, uklidňují mě i nabíjí zároveň. Moc pěkné fotografie :)

    touhyalasky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..