středa 12. srpna 2015

Vyjízďka na kole a prozkoumání okolí kempu...

Můj muž je vášnivý cyklista, ale já teda ne...sport z duše nesnáším..cvičení, není pro mě...
Ale hecla jsem se a ujela na dovči cca 50km...
Byla jsem k.o.
total...
Jsem na sebe pyšná..jeli jsme po cyklostezce kolem řeky Mur do města Murau.
Krásné město, příroda ještě krásnější...










mějte se hezky..




5 komentářů:

  1. Tak to s kolem máme stejně:)... Ale já už to letos asi nedávám. Vedro mě před kolem zachránilo :)))))Eva
    ... Krásné záběry.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké okolí, když já jsem chodec :o), ale ty toho zase víc vidíš :o)
    Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní fotky!Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Opět moc krásné fotky.....mimochodem, Ilonko, mám pro tebe překvapení na svém blogu, mrkni:-)
    http://siraelxy.blogspot.cz/2015/08/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..