středa 19. srpna 2015

DOBRO DOŠLI....


Tak jsme zpět....
Dokud všichni spí, chci vás narychlo pozdravit...
Přijeli jsme včera, cesta dopadla v pořádku, žádné zácpy ani kolony...
V Chorvatsku bylo krásně , sluníčko svítilo,  dva dny nám pršelo, ale i přesto jsme si to krásně užili..
Ovšem počasí u nás mě děsí..
Takové ochlazení..
Vím ,že většina lidí jásá, ale já ne!!!
Chci sluníčko a teplíčko.
A ta kopa prádla ..
Kde to budu sušit???
Musím se hlavně vzpamatovat, vždy po dovči nejsem schopná se zapojit do normálního fungování..
Ale budu muset, že ano?
Mám ještě pár dní dovolené na vzpamatování...
přidávám vám pár fotek, kde, že jsme to vlastně byli...
Byl to ostrov KRK a malé městečko Njivice..
Teda já bych brala ještě menší a méně lidí, ale dalo se to...
Tak se tady mějte, já jdu likvidovat hory prádla...
A ty Oskare vylez!
Potřebuju sušit....















10 komentářů:

  1. Pekné fotky ... budú ti oživovať spomienky ... :)
    návrat slniečka tiež už očakávam ... u nás prší takmer v kuse od nedele ... :(
    L.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky.Chorvatsko jsem si zamilovala.Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky, ale s tím počasím nesouhlasím, jen ať prší :)
    Hezký den, K.

    OdpovědětVymazat
  4. Tam jsem nikdy nebyla, o to víc obdivuju fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, jsem ráda, že jste zpět. Vaše příspěvky mi chyběly..Krásné fotky jako vždy.
    Užívejte zbytek dovolené a relaxujte, v tom horku to už vážně nešlo. Prádlo počká!
    Já už měla chuť zajet na dovolenou do Norska, abych se trochu ochladila :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, dovča byla super, ale to počasí mě ničí, ale na víkend hlásí ještě krásně tak si sluníčka užijeme..ahoj

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře..