pátek 3. července 2015

Luční...

Při procházce k rybníku jsem si odskočila na pole , na louku, k silnici pro kytku..Okolo projíždějící auta a jejich osádka si asi klepala na čelo, když viděli ženskou ve škarpě, která rve kytky hlava nehlava?
Jenže přece tam tu krásu nenechám, no ne?
Posuďte sami...





Užijte si prodloužený víkend, myslím, že bude plný sluníčka....
Krásný víkend...






10 komentářů:

  1. Nádherná kytka, já chci taky nějakou louku!!
    Tady jsou jen pole a vinohrady, ani na mezi nic nekvete. Všude kolem silnice kvetla nejdřív řepka a pak vlčí mák. Teď už je tam jen přerostlá tráva, kterou nikdo neseče. Ještě, že mám doma aspoň ty orchideje :-)
    Krásný den, Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nejraději stejnak ty luční kytičky, ale tak nepohrdnu ani kupovanou, že???Krásný den Ila

      Vymazat
  2. Ilonko...vůbec se nedivím, že jsi těm nádherným kytičkám neodolala.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Luční jsou nejlepší! Přeju Ti krásný víkend. Stáňa

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež milujem lúčne kytičky. Sú nádherné.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Lúčne kvietky ľúbime najviac na svete :o* ..kytička je prekrásna.••.oO

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..