středa 15. července 2015

Chodba podruhé...

Bylo to nutné, jet znovu do Ikea a dokoupit pár dekorací na chodbu..
Skříně jsou uklizené, věci roztříděné, co jsme nenosili-nekompromisně vyhozeno!!!!
A že toho bylo§§§
Někde jsem četla, že když rok na sebe určitý druh oblečení nevezmeš, máš ho vyhodit?

Tak jsem poslechla...


V Ikea jsem dokoupila tyto polštáře...cena lidová..149kč jeden...


rohože, 249kč jedna...


koš, ten mi rval srdce, cena 499kč, strašně předražený..ale nemohla jsem odolat...


schůdky, 399kč


nová cedulka, z netu...249kč...




přeji krásnou středu....















11 komentářů:

  1. Vaše chodba je veliká jako náš obývák :D Máte to tam moc krásné, jen se usadit na ten parádní gauč, a ta cedule je luxusní. S oblečením se to snažím dělat také tak. Co rok neobleču jde dál. Krásné dny Renata

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná velká chodba, u nás jen dlouhá nudle :o) Jinak ve všem souhlasím a vyhazovat se po dovolené taky chystám. Koš okukuji pokaždé a vždy odolám, takže tobě tiše závidím :o)
    Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO KDYBYCH BYLA SAMA NAKUPOVAT TAKY BYCH ODOLALA, JENŽE MŮJ MUŽ , TEN NE!!!VŽDY ŘEKNE, VŠAK JE TO NA POŘÁD A KDYŽ SE TI TO LÍBÍ???ASI TAK...ALE ASI MĚ MOC NEZNÁ, PROTOŽE JÁ JSEM MANIAK A STÁLE MUSÍM NĚCO VYMÝŠLET A PŘEDĚLÁVAT, TAKŽE U MĚ NENÍ NIC NAPOŘÁD,,,PA ILČA

      Vymazat
  3. To je vážně všechno chodba? Já jsem si už minule myslela, že se jedná i o fota z obývacího pokoje!
    To je jak polovina našeho bytu....uf...Tam se vejde dekorací, a ten koš je fakt super!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně si nakoupila. Polštářky se k vám moc hodí.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, to je proměna, super jsi to vymyslela :-) už se těším až to zítra uvidím naživo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super nakup :-) Tym bielym schodikom som neodolala ani ja :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Téda, to jsou krásné rohože, škoda, že jsem nevěděla o tomhle blogu dřív. Určitě bych si takové také koupila :-) Je to přesně ten styl, který se mi líbí. Nicméně jsem to neznala a tak jsem si vybrala také docela hezké z emako . Tak na to mrkni, kdybys náhodou chtěla obměnu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..