úterý 2. června 2015

Nejlepší pití...

na léto...VODA S CITRONEM....nic jiného v létě neosvěží víc....
Teda kromě piva , že?a bazénu a nanuku a.....
Co pijete vy???











13 komentářů:

  1. Ilonko, vodou s citronem nepohrdnu, ale musím se přiznat, že když se omezím v jídle, moje tělos si žádá sladké pití, prostě na něj mám chuť a zřejmě si tím kompenzuju to, že jinak sladké omězím :-) Takže klidně i džusy, klidně naředěné sodovkou. A v létě miluju štípající bublinky z Coca coly nebo sodovky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda na Colu jsem zabudla, ty syčící bublinky...Mňam...

      Vymazat
  2. Ilonko, přidávám ještě meduňku nebo mátu :o)
    Měj se sluníčkově. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky občas, ale nechtělo se mi na zahradu..chichi..jsem líná...

      Vymazat
  3. Ilonka, no predsa pivo. :)Po nejakom výkone, po turistike, alebo tak, najlepšie je pivko. :):):) Ahoj D. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I můj manžel to tvrdí, ale já neee, jsem spíše na tu vodu...

      Vymazat
  4. Ahoj Ilonka, v lete pijem hocičo, len, aby som dodržiavala pitný režim, teda okrem alkoholu. Pivko tiež, ale najradšej večer už pred spaním. Zaujal ma príspevok z dávnejších časov. Mne to obdobie občas chýba.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já alkohol nepiju vůbec..nechutná mi...

      Vymazat
  5. Mnam došel mě citron dnes jedu nakupovat tak hned aspon dva balíčky beru domů :o)))
    Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si v Irsku casto aj v lete vychutnam teplucky caj. Ale na Slovensku mam rada chladene pivko, vodu s citronom a sem tam aj bublinky v sladkej vode ;o).
    Pozdravujem Katka

    OdpovědětVymazat
  7. Ilonko, totéž... jen do té vody s citrónem přidávám ještě pár snítek máty a meduňky :-) A pivo - v horku raději nealko, nanuky mňam, bazénem nedisponujeme, ale občas se svlažíme v řece :-) Krásné dny A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..