úterý 16. června 2015

Levandulová palička...

No to jsem si dala!
Vypadalo to tak lehce a houbelec....
Chce to zručnost a trpělivost!
Tak jsem to tak nějak splácala a myslím , že už nikdy více...
A co vy??už jste to někdy zkoušely???
Jaké jsou vaše výtvory???
Zde máte ten můj...
No výstavní není, ale za pokus to stálo...
Hezký večer...





Mějte se krásně...






15 komentářů:

  1. A to má být co? :-D tím budeš odhánět muchy? :-D náhodou, vypadá to pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne nebudu...Věší se do skříně proti molům a jen tak na okrasu---Pa

      Vymazat
  2. Levandulová šiška? Já jsem to zatím viděla jen zapletené jako cop a nebo navázané jako mašlovačku, ale tohle bych se nebála pověsit ani do skříně, určitě to nebude opadávat :-) A hlavně to musí nádherně vonět, miluji levanduli.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono se vlastně tvoří takové šišky a přímo do skříně, aby neopadávaly...Hezký den..Ilča

      Vymazat
  3. Paličku jsem zkoušela jednou a letěla... :) Přitom se mi tak líbí! Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky jsem ji málem vyhodila...Hezký den Ilča

      Vymazat
  4. Este som to neskusala, ale tiez sa mi tieto palicky velmi pacia :-) A podla mna ta Tvoja vyzera perfektne...sikulka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle se mě moc líbí ale ještě jsem neměla odvahu vyzkoušet snad letos také vyzkouším a myslím že se ti fakt povedla.
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Super !!! To bych nikdy neumotala :-))) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky jsem nadávala....Ale pokud to zkusím příště tak snad to bude už lepší..Ahoj

      Vymazat
  7. Je parádní, a neboj příště to půjde líp.
    Minulý rok jsem ji také zkoušela poprvé a pocit jsem měla stejný- už nikdy.
    Ale už mně zase svrbí ručky a těším se až nám levandulka rozkvete- zatím bohužel ani jeden kvítek.
    měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  8. Ilonko, moc se ti povedla! Paličky dělám každý rok, celkem mi to jde :o) Ale mám asi 4 druhy levandule a jde to jen z některého, ty ostatní se moc lámou...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Díky, ale myslím si , že mám ještě co dohánět....Pa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..