čtvrtek 29. ledna 2015

Pudingový večer...

Asi si klepete na čelo co je to za nesmysl ,že??Ale puding doma moc nevařím ,řekla bych ,že tak třikrát za rok???Nevím ,moc nám nejede...No ono je to zle ,mléko už není to co bývalo ,je to spíš voda...piškoty  to samé v bleděmodrém..a pudingový prášek??raději nechci vědět z čeho se vyrábí??Asi bych se hodně divila ,co??,No ne že bych se nějak zajímala o zdravé věci ,ale dnes jsem shlédla video ,no spíše test tatranek a nestačila jsem se divit,,,???Kam to spějeme sakra???UŽ se nedá ničemu věřit!!!!!Na obalu se píše:Arašídová tatranka a po přezkoumání se zjistí ,že ani arašídy neviděla???Děs...A tak by se dalo pokračovat myslím o každé druhé potravině...Tak se ptám sama sebe ??Kde nakupovat ,abychom měli jistotu ,že kupujeme kvalitu??No trochu jsem se rozšoupla s tím psaním ,ale naštvalo mě to ,,,no,,,,Až mám výčitky ten puding nepuding začít konzumovat???Asi si dám jablko..Odkud asi je???A jsme zase tak kde jsme začali....Kolotoč....





Tak hezký čtvrtek...Pa Vaše





1 komentář:

Děkuji za milé komentáře..