pondělí 8. prosince 2014

Nejhorší

těsto co znám.Fakt hrůza..No mám tím na mysli cukroví z rozinek.Těsto je hrozné,lepí se ,rozpadá,ale výsledek po upečení je total luxus.Fakt..Každému komu jsem dala recept mi nadával ,co je to za šílené těsto,ale po upečení všichni chválili a i ti co nejí rozinky v žádné podobě.Takže píšu recepis a zkuste ,jo a nevolejte a nenadávejte mi!Prostě to vydržte a pak uvidíte!

Recept:
300g  cukr moučka,ano tak hodně...
300g mleté ořechy
2vejce
200g rozinek mletých ,nebo najemno usekaných
100g pol.mouky
Vše zpracujeme .Je to fuška,ale jde to,nebojte,potom zabalíme do folie a necháme odležet co nejdéle.Hodně, ale fakt hodně pomoučíme vál,nebojte na výsledku  se to nijak neprojeví.Těsto se trhá,lepí,ale prostě podsypávejte a vykrajujte kolečka,upečte na peč.papíře dozlatova.Slepujeme marmeládou vždy dvě k sobě a půlku namočíme do čokolády.Necháme zaschnout a uložíme do chladna.A ještě jsem zapomněla napsat že kolečka po upečení jsou tvrdá,hodně,ale taky nestresujte,změknou.Ručím za to!!!

přikládám foto, je nekvalitní ,foceno večer..tak dobrou..






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře..