sobota 13. prosince 2014

Ještě ten sníh

a můžou začít VÁNOCE...Po dnešní návštěvě města jsem si po cestě domů kladla otázku,jestli většina z nás vůbec ví proč se slaví vánoce? Co  naše děti?Jak je vnímají?V dnešní době mamonu a materialismu???Když jsem viděla ty narvané obchody,hlava na hlavě,plné nákupní koše ,bylo mi z toho nějak smutno.Lidi snad zapoměli na tu pravou podstatu vánoc??Jen peníze ,dárky,jídlo,to je kalamita!!!!!!!!Dřív ,když jsme byli děti jsme to měli jinak,každý dostal maličkost,už z důvodu ,že v obchodech nic nebylo,ale prostě to tak bylo.Vždy tak tři dárky a radost nesmírná!!!Pamatuju se ,jak jsem si strašně přála pod stromeček boby,ano ty plastové ,červené boby§ A pod stromečkem jsem je nenašla,bylo to nesmírné zklamání,ale s dobrým koncem ,nebojte.Asi tak za deset minut mamka řekla že jde na wc a po chvíli se vrátila a  stála ve dveřích a nesla ty BOBY!!!!Ten pocit nikdy nezapomenu!!a to mi bylo tak 14let.Tak ať už  vánoce slavíte jakkoliv,užijte si je ,jsou přece jednou za rok!!!!


Vaše ...











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře..